15 Ocak 2017 Pazar

''şimdi yüreğinin kapısındayım''

~~
Bir arkadaşım vardı ,
Nejat Erdim ,çok ayrı fikirleri savunsak ta ,
sohbetini sevdiğim uzun uzun yazıp konuştuğumuz sevgili arkadaşım..
Kendisi gazeteciydi,devlet memuru,yazardı,çok güzel şiirleri vardı...
Mersin'de yaşıyordu,son romanı ''kördüğüm''ü çıkarmıştı,dünya hengamesinden uzun süre ara vermiştik hasbihal edemiyorduk..
Bir gün tevafuk hasta olduğunu öğrendim ,hemen aradım sevgili eşi açtı ve kaybettik dedi!!..Çok ama çok üzüldüm..
Nerden mi aklıma geldi, onun bana müzik dağarcığıma kazandırdığı bir şarkıcı oldu  Koma Hivron ,onun şarkısıyla karşılaşınca you tubda hüzünlendim.. 
~~

Şarkı;
gözlerinin şehrindeyim sokaklarda sensiz geziyorum şimdi de yüreğinin kapısındayım kapıyı aç, gözüm....
diyor..

önerim ,
''dicimedim-üşüyorum ''onuda seveceksiniz ..